Torsdag 23 Januari
Publicerat den

Här var det dött... 
Min vardag kretsar mest kring plugga, sticka och äta rätt.

Sedan den 5:e November 2013 har jag varit en viktväktare. Jag hade superångest över att jag inte orkade göra någonting och att nästan inga av mina kläder passade så jag bestämtde att nu får det vara nog! PÅ RIKTIGT! Jag gick med i viktväktarna och bestämde att jag skulle följa programmet för att se vad som skulle hända. Jag kunde ju i alla fall inte bli tjockare? Jag hade inte så stora förväntningar direkt.. Jag har lovat mig själv flera gånger tidigare att jag skulle gå ner i vikt men jag har inte klarat mer än typ två dagar.. Så bra var min skjälvdiciplin. 
Men jag kan nu berätta att jag har ändrat på mina vanor! Jag har äntigten fixat till min självdiciplin och lyckats gå ner i vikt. Och det bästa är att med viktväktarna så får jag äta ALLT! Men inte hela tiden ;) Det är det som är grejen. Så det känns inte ens som att jag går på en diet. Fast det gör jag ju inte heller. Jag håller ju bara på att lära mig om normala och sunda matvanor! 

Jag har nu gått ner 12 kg! Och jag kan faktiskt säga att jag är rätt stolt över mig själv. 

När jag känner mig redo kommer jag att lägga upp en bild på hur jag såg ut när jag vägde som mest. 
 
Nu ska jag sticka vidare på mina små projekt :) 
 
Det här ska bli en pyttipanna-sjal
 
Och det här ska bli koftan Emelie
 



 Cecilia

Vad häftigt! Blir så fruktansvärt stolt över dig och glad för din skull! Kämpa på!

Svar: Åh tack, vad snäll du är! <3
Sara Sandberg



URL: http://ivitaskor.blogg.se


 Pappa

Bäst på allt // Kram från Pappa

Svar: Och du är världen bästa pappa! Kramis!
Sara Sandberg



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?