KRYSSNING
Publicerat den

Nu har vi kommit hem från kryssningen!
Det var Patrik och jag och en massa pensionärer som åkte :P Men det får man nästan räkna med när man åker på en måndag. Det har i alla fall varit supermysigt och roligt.
Hytten vi bodde i var jätte fin och maten var väldigt god. Det var en trerätters middag. Skaldjursallad till förrätt, Oxifle med örtmouss, grönsaker och potatiskaka till huvudrätt och annanas och mangomouss till efterrätt. Det var gott alltihop.. Eller i alla fall huvudrätten och efterätten.. Jag är inget stort fan av saker som smakar fisk, så förrätten fick Patrik äta upp.
Vi passade på att handla massa godsaker i taxfree-shoppen också. Jag köpte smink och parfym. Och så blev det ju förstås lite alkohol också. Man måste ju passa på när det kostar mindre än vanligt.

Nu ska jag ta och duscha och sen gå och lägga mig.. Imorgon är ju första dagen i skolan!


Festligt med mousserande vin på rummet

Oxfilé med massa godsaker


Kanske lägger upp mer bilder sen när jag är lite piggare..

Hej hopp så länge!






 Cecilia

pensionärer kan festa loss dom också:P

Jag hittade boken, "Juridiska Problem" 13:e upplagen. När jag läste var den 13:e okej, men vet inte om dom har ändrat det.



URL: http://ivitaskor.blogg.se/


 Cecilia

kommer inte ihåg vad jag köpte den för, 250-300 kanske, vilket var överdrivet högt enligt mig. :/ Men jag vill absolut inte ha mer än 100kr för den.



URL: http://ivitaskor.blogg.se/


 Cecilia

För mig passar det när som helst. Så det är bara att du säger när och en tid, I will be there. Skulle vara kul om vi kanske kunde hinna med en fika också :) Om du har lust såklart



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?