Nu var det länge sedan det kom ett inlägg
Publicerat den

Ojojoj, vad dålig jag har varit på att uppdatera!

Jag började plugga på komvux förra veckan så jag har inte haft varken tid eller ork att ens sätta mig framför datorn.
Det har varit en massa strul med vilka kurser jag ska läsa. Men nu har jag äntligen fått koll på mitt schema. Så nu läser jag Engelska B, Matematik B, Rättskunskap, Samhällskunskap, Affärsjuridik och en kurs som heter Inför högskoleprovet.

I fredags så träffade jag denna kvinna vid namn Cecilia!


Vi tog en liten fika på Café Tant Gräddelin. Det var förstås mummsigt som vanligt. Och det var väldigt trevligt att få prata en massa med Cissi förstås. Vi uträttade lite buissness också. Jag köpte hennes gamla rättskunskapsbok. Så nu är hon rik som ett troll. Eller hur Cissi? Visst fick du en miljon för boken? Kunskap är ju dyrt nu för tiden..

Nu ska jag nog ta en dusch och sedan lägga mig. Jag har nämligen råkat ut för en  "börja-i-skolan-förkylning".. Man blir alltid sjuk när man börjar skolan.. Eller i alla fall jag.

God natt!



 Cecilia

Haha såklart att jag är, har köpt en ö för dom pengarna:D Och funderar på att köpa ett hus på månen också. Fast man vill ju inte verka för snobbig :P



URL: http://ivitaskor.blogg.se/


 josephine

sv: härligt att du håller med! :D tack sötnos ! kram



URL: http://stjupid.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?