Semester
Publicerat den

Ojojoj, nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg. Fy på mig.
Men det finns faktiskt en anledning. Jag och Patrik har nämligen varit och hälsat på i Karlskrona. Hans släkt brukar träffas där och semestra lite. Så jag och herren min har bott i tält. Det har varit rätt så obekvämt och blött för det regnade nästan hela tiden. Fast det har ändå varit roligt.
Det finns massa mer att skriva om, men jag vet inte i vilken ände jag ska börja så då låter jag det vara istället..

Men jag kan dela med mig av en bild i alla fall:

När vi skulle åka till färjan igår så lyckades vi stuva in 9 stycken i samma bil.
Några av oss fick sitta i bakluckan, där det var väldigt trångt. Jag sitter inklämmt
till höger i bild. Sedan är det Petra, Eva och Sandra som sitter brevid.


Hej hopp så länge!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?