En helt vanlig mellandag
Publicerat den

Julhelgen är nu över. Den har varit trevlig. Jag har ätit en herrans massa julbord och julgodis, så nu har jag gått upp ca 477 kg.
Massor av trevliga julklappar fick jag också. Det var roligt. Bland annat ett våffeljärn. Så nu ska jag bli våffelkung!

Just nu så sitter jag i soffan och vilar mina stackars ben. Jag har jobbat i två dagar nu och jag känner att kroppen inte är van vid det. Ont överallt. Tror nog nästan att jag ska göra mig redo för natten. Det är ju en arbetsdag i morgon också.

Här kommer i alla fall de bilder jag tog i helgen.

Detta är julgranen.


Sen var det inga fler bilder. Som ni ser så användes kameran inte särskilt flitigt...

Nu ska jag ta och knapra i mig en lakritspingvin!
God Natt!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?