Julklappar och Julbak
Publicerat den

Igår inhandlade jag alla mina julklappar. Så i år blir det minsann ingen sista-minuten-stress. Så idag när jag slutade så åkte jag en tidig buss hem för att baka lite julgodis och slå in alla klappar. Jag köpte även "Sunes Jul". Det är den bästa julkalendern någonsin! Så jag har suttit framför Tv´n och skrattat när Rudolf åker pulka och bakar knäck!

Igår fick vi vårat efterlängtade soffbord. Det är supersnyggt. Så nu börjar äntligen vardagsrummet bli klart. Det är bara gardiner som fattas. Men det ska jag fixa i morgon tror jag. Om jag hinner. För imorgon händer det en massa saker. Jag ska först ta bussen in till stan för att träffa den fantastiska Cecilia. Det ska bli skoj :) Sen ska jag vidare till komvux. Efter det ska jag och pappa ut till farmor för att hämta mitt Piano. Och sen på kvällen kommer Stefan och Johanna för att kolla in hur vi bor.

Nu ska jag skära upp julgodiset och lägga i frysen så att man inte äter upp det redan idag :P




Här kommer avsnittet "Julbaket" från Sunes Jul. Superkul. Tycker jag i alla fall. Patrik tycker inte att det är kul. Förstår inte varför. Jag skrattar som bara den! Men jag är nog lite töntig tror jag..





 Danielle

Älskar Sunes jul. Avsittet när de ska hugga gran måste nästan vara bäst :P



URL: http://majssnigel.blogg.se/


 ruby.

hej sara!

tack förkommentaren på bloggen.

ni verkar ha fått tag på ett megafint hus!

hoppas ni har det mysigt nu och har en supergod jul!

jag tycker att vi ska träffas sen i vårsolen.

kramar! lovisa.



URL: http://ladysalmakia.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?