Snart Jul
Publicerat den

Nu är det snart jul. Det är mysigt. Jag åker till mamma och pappa redan imorgon efter jobbet.
Men ikväll så blir det mini-julafton, för jag och Patrik ska byta julklappar med varandra. Även om vi kommer att ses igen redan på juldagen så vill vi i alla fall öppna klapparna redan nu. Det är roligare så :P

Det blir ett kort inlägg det här eftersom att jag inte har gjort något speciellt idag. Jag har bara diskat och köpt ved. Och packat kläder inför jul-helgen. Målat naglarna har jag i ju för sig också gjort. Dom blev röda. Det är ju faktiskt jul.

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen måste jag säga. Men jag kommer snart att lägga upp bilder från när Patrik och jag var på julbord i Manchester, England förr förra helgen. Men jag lägger upp en bild på lite hamburgare från Burger King. Vi blev hungriga på flygplatsen när vi skulle flyga hem till Sverige. Vi råkade dock beställa  ett familjemål av någon anledning. Så det blev två hamburgare, två pommes och två drickor var :P Mätt blev man i alla fall :P
Hej så länge!









 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?