1:a Juli
Publicerat den

Idag började jag jobba klockan 6.15. Det var tidigt. Men jag fick sluta klockan 13 så då var det värt det. Jag börjar hellre tidigt och slutar tidigt än tvärtom.

När jag kom hem åkte jag till ICA och köpte ingredienser till köttbullar. Så till middag blev det hemlagade köttbullar med färskpotatis, brunsås och lingonsylt. Det var gott.
Till efterrätt åt vi jordgubbar med grädde. Det var inte dumt det heller.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska byta ut musiken jag har i min iPod. Har nämligen tröttnat på den musik som finns där i nu. Men jag vet dock inte vad jag ska lägga in. Det skulle vara trevligt med lite sommrig musik.

Oj oj oj, vad jag är sömnig jag är i ögat.. Jag tror nog att jag ska hoppa i säng efter att jag kastat ut den gamla musiken.

God natt och hej hopp!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?