Cecilia
Publicerat den

Nu är det äntligen helg!
Det är inte så mycket inplanerat i kalendern vad jag vet. I morgon förmiddag ska jag i ju för sig träffa min mor. Det blir trevligt. Sen på kvällen kanske Patrik och jag  ska grilla med Stefan och Johanna.

Jag har funderat länge på att förändra utseendet på min blogg nu. Men eftersom att jag inte har haft nån ork att sätta mig in i hur man gör så har det inte blivit av. Men jag har verkligen tur. För jag har en kompis. Och inte vilken kompis som helst, utan Cecilia! Hon är kung på att fixa med bloggdesign. Och hon har varit så snäll och erbjudit sig att fixa och trixa med utseendet på min blogg. 
Cissi, you are the man!

(Mösspåtagningen 2009. En gammal bild på mig och kvinnan!)




 Cecilia

haha usch vad söt du är då! :D

Löv you man!



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?