Ett nytt inlägg
Publicerat den

Jaha, då var det fredag..
Patrik och jag åkte ut till farmor för att bada idag också.. Ovanligt.  Patrik har köpt någon form av "action-video-kamera" som vi tog med ut. Man kan nämligen filma under vatten med den. Det var väldans skojj att titta på dom klippen i efterhand. Jag är ursnygg i cyklop kan jag meddela. Jag kommer förmodligen att lägga upp ett filmklipp från dagen lite senare..

Annars så har det inte hänt mycket. Jag har suttit ett tag framför datorn nu och försökt att göra någon snyggare design till bloggen. Det har tyvärr inte gått så där jätte bra. Jag har så svårt för att komma på vilken typ av färgton jag vill ha i bakgrunden.. Jag har funderat på rosa. Men det känns så vanligt med rosa nyanser på bloggar. Eller så är det någonting som jag bara har fått för mig.. Jaja, jag får ta och sova på saken.

Nu ska jag lura med mig Patrik till soffan för att titta lite på "Prison break" :P Och dricka lite fanta!

Här är en bild på några prästkragar som bor ute i rabatten hemma hos Patriks päron. Bilden tog jag för några veckor sedan.







 Cecilia

Ooh, ska bli kul att se ett filmklipp sen:D Bara så att du vet så måste du lägga upp ett:D



(och om du skulle vilja ha hjälp med design och sånt så hjälper jag gärna till)



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?