Klumpeduns.. Sara Klumpeduns
Publicerat den

Idag har jag varit en superklumpeduns. På första rasten så skulle jag ta ett glas varm choklad och ett äpple. Jag står och väntar på Alexandra när jag känner hur äpplet håller på att falla ur min hand. Jag bestämmer mig för att försöka fånga äpplet. Men vad jag inte tänker på är att jag fortfarande har glaset med choklad i handen.. Det slutar med att jag häller ut hela glaset på golvet. Choklad överallt.. Det blev ganska tyst i matsalen och alla vänder sig om för att titta på den lilla apan som just precis har gjort bort sig.
När man tänker efter så hade det varit smartare att tappat äpplet. För det hade inte varit lika jobbigt att städa upp.

Nu ska jag svulla i mig en massa godis och titta på Prison Break! :D Myskväll så det bara sjunger om det!

Tänkte bara dela med mig av ett videoklipp innan jag badar i godis..
Detta är världens bästa komiker, Eddie Izzard.





 Cecilia

Oj hade nästa glömt bort Eddie, jag vet iaf vems klipp jag ska kolla på idag :P



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?