Lill-Lördag
Publicerat den

Idag började jag jobba klockan åtta på fritids. Det var bara 5 barn där idag så vi packade in oss i våra bilar och åkte till Koffsan och badade. Mitt jobb är faktiskt helt okej :P
Annars så har det inte hänt så mycket idag.
Patrik och jag firade att det var lill-lördag med popcorn och coca cola till semifinal matchen mellan Tyskland-Spanien. Och tack och lov så vann Spanien. Annars hade jag nog blivit arg tror jag. Tycker Spanien ska vinna hela VM.
Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen sova. Trött som bara den.
Tjingeling!
(Btw, jag vill åka utomlands igen! Utsiken från vårat hotellrum i Egypten.)




 Leonora

SV: ja visst var det ! men uruguay va riktigt bra tkr jag ;) hade en viss otur i bland bara , men för att vara mot holland så vare priimma :D haha AAH HOPPAS SPANIEN VINNER ! annars blir vi väldigt Maad'a ; ) ..



Låter som om ni hade en mysig lill-lördag :D och du får ta och åka te Thailand nu ! det är du verkligen värld ! Hälsa barnen på Fritids ! kram kram



URL: http://liikeastaar.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?