Nu är helgen slut..
Publicerat den

Det var ett tag sedan jag uppdaterade har jag märkt..

I Fredags fyllde min äldsta lillebror 18 år :) Det firades med familjepizza, tårta och presenter. Sedan gick typ hela familjen ner till hamn/gatufestivalen. Fast inte jag och Patrik. Vi hade ingen större lust. Vi åkte till ICA istället för att köpa popcorn. Där träffade vi Johanna och Stefan och det slutade med att vi åkte hem dom och spelade wii och pratade lite. Det var trevligt. Jag tror vi kom hem omkring klockan 3 på natten.

Sen på lördagen skulle Patrik och jag åka till Täby för att provköra en bil. Men när vi kom fram så visade det sig att vi inte fick provköra den på grund av att vi tydligen var för unga och fräscha :P  Dom sa visserligen inte att vi var fräscha men jag antog att det var därför.
Istället lyckades vi åka till Stockholms innerstad. Det var inte tänkt att vi skulle göra det, men GPS´en fungerade inte så vi råkade hamna där bara. Vi åkte förbi skansen, Gröna lund, Stureplan och massa andra ställen innan vi hittade tillbaka till vägen som ledde oss hem till Enköping. Spännande var det i alla fall :P

Idag har vi bara slappat däremot. Det har varit fruktansvärt varmt. 31 grader i lägenheten är inte så värst roligt ska jag tala om. Vi åkte ut till Patriks päron och hoppade vattenspridare. Jag var tvungen att kyla ner fläsket lite :p

Nu jag bamsetrött! Det är nog bäst att jag sover. Ska nämligen börja jobba kl 6.15 i morgonbitti.

God natt!

Jag och min minsta lillebror, Andreas



 Cecilia

Pff, vad knäppt att ni inte fick testköra bilen. Men det blir ju lätt så när man är ung och fräsch har jag hört:P



P.S. vi använder en elgrill. Köttet blir faktiskt väldigt gott. Får inte samma rökiga smak dock.



URL:


 Leonora

ooh herregud va stor Andreas har blivit ! oj oj oj ! så fina ni är :D



URL: http://liikeastaar.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?