Varmt varmt varmt
Publicerat den

Herregud så varmt det är. Nu börjar det i alla fall bli lite behagligt. Det står på termometern att det bara är 22 grader ute. Men vi har fortfarande 27 i lägenheten. Man ska ju egentligen ingte klaga när det äntligen är riktig sommar i Sverige. Men i dag tänker jag göra det ändå. Det har verkligen varit STEKHETT idag.

Patrik och jag åkte ut till Hjulsta för att sola och bada idag. Där ute fläktade det väldigt skönt faktiskt. Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Jag har ätit några smultron i ju för sig. Det var gott.

Detta är förresten det första inlägget som jag skriver på min nya laptop! Den fungerar alldeles utmärkt. Stor och fin skärm är det också, så jag ska kunna se allt i hela universum. 

Nu  så ska jag och min herre ta och käka en massa taco-chips med dip och dricka coca-cola. Är det semester så är det! ;)

Hej så länge!

(Några moln från igår)
 







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?