Ja det var en kväll i juni...
Publicerat den

Idag har jag varit en sväng till Växtriket. Det var tänkt att jag skulle kolla efter prylar som man kan inreda balkongen med, men dessvärre hittade jag inget som jag tror skulle passa till våra nya utemöbler. Istället köpte jag en jättefin picnic-korg. Och eftersom att jag köpte en så fin korg så var jag ju tvungen att fixa iordning en picnic.
Så jag och Patrik åt kvällsmat och jordgubbar på en filt i Vattenparken. Det var jättemysigt! 

När vi kom hem bestämde jag mig för att det var dags att ändra utseendet på min blogg. Patrik hjälpte mig att fixa iordning en ny header. Men bilden på humlan har jag faktiskt tagit själv.

Nu börjar jag bli hungrig. Det var nog alldeles för lite mat i picnic-korgen. Jag ska nog ta en vandring till kylskåpet och kolla om det finns något ätbart.

Hejs Svejs!

Min kära älskling och jag i Vattenparken


Den berömda picnic-korgen!




 Cissi

Bilden i headern var superfin:D Du är ju riktigt duktig på att ta kort unge!



URL:


 Anonym

Det där ser riktigt nice ut!! Härligt med lite spontanutflykter, huh! Fortsätt ta hand om er kärlek, så ska du se att den kommer frodas tjusigt och innerligt i alla år (jag bjuder på lite poesi).



URL:


 ewelina jungmarker

ikväll är sista dagen att anmäla sig till veckans blogg,så om du inte redan gjort det gör det nu! :D



URL: http://jungmarker.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?