Midsommarafton
Publicerat den

Igår var det midsommarafton. Patrik och jag firade tillsammans med Mathias och My ute hos Patriks päron. Vi lånade deras hus medans dom seglade.
Vi spelade kubb och sköt luftgevär och en massa annat skoj. Vi grillade fläskfile med grönpepparsås och färskpotatis. Väldigt gott var det.
Här är lite bilder från kvällen.
Middag ute på altanen
Mathias och My
Min kärlek och jag
My dricker en jätte god drink
Jag dricker samma goda drink
Mathias och Patrik sjunger i en sopkvast
Patrik fortsätter att rocka loss
Här sitter dom och väntar på efter-klockan-tolv-grillkorv
Vi väntar också på samma grillkorv
Och idag var det dags för dagen-efter-pizza som Patrik hämtade på
cykel.
Nu ska vi titta på fotboll och kanske äta jordgubbar och dricka coca cola :)
Hej hopp!



 Patrik

Tack för en superhärlig midsommar, älskling! <3



URL:


 Cecilia

Gud, hur kunde jag missa det. Måste ha varit helt borta eller något, om Jesper var i närheten var det hans fel säkert ;P

Cidern var riktigt god faktiskt. Lite mycket alkohol i eftersmaken men god.

Glad midsommar till dig med sötis... i efterskott!:D



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?