Bromsrör, Chokladtårta & Yakiniku
Publicerat den

Efter en härlig omelett-frukost for jag och min kära Patrik till gör-det-själv-hallen på OK för att mäta hur långa bromsrören är på min bil. Jag behöver nämligen nya. Dom bromsrör som sitter där nu var tydligen ingen fröjd för ögat enligt bilprovningen.
När vi hade måtten for vi snabbt som ögat till Mekonomen för att införskaffa nya.
En flottig hamburgare från McDonalds fick bli våran lunch innan vi for iväg till Uppsala för att fira Daniels födelsedags-inflyttningsfest-kalas. När vi kom fram serverades det  japansk mat och en hel hög med tårta. Trots att magen var mätt var det bara att ta en tallrik och hugga in. Det fick bli en liten portion med Yakiniku för att sedan få plats med den jätte stora biten chokladtårta som jag hade spanat in. Otroligt god var den, men mäktig.
Nu ska jag och Patrik äta popcorn och titta på hockey. (För vi har ju inte ätit tillräckligt idag..)






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?