Systemet
Publicerat den

Förra lördagen fyllde jag 20. Idag var första gången jag var in på systemet. Det var mycket spännande. Det fanns en herrans massa roliga flaskor som jag ville ha.
Jag köpte några cider.. Mer spännande än så blev det tyvärr inte.

Just nu sitter jag och gottar mig i soffan. Har precis ätit en stor tallrik med jordgubbar och mjölk. Mumma!

Nu ska jag gå ut och knäppa några kort. Förhoppningsvis blir det trevliga bilder som jag kan ladda upp här.

Detta är min nya bil förresten. Den gick igenom besigtningen idag. Så nu är det bara tuta och köra! :)
(Bilen till höger är min)



Tjolahopp! :)



 Patrik

Den vänstra? :o



URL:


 Nella

Yo bro! Jag diggar ditt nya åk!! Men diggar inte att jag inte blev bjuden på födelsedagslunch!

Jaja, det kommer väl fler tillfällen... Fixa ferre kanske, så man får fira ordentligt!? Bra idé tycker jag!



Vi ses på ditt födelsedagskalas snart då! :-)



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?