Äntligen Jobb!
Publicerat den

Imorgon ska jag hoppa in som vikarie på en förskola. Äntligen! :D Det ska bli så kul.

Och eftersom att jag är på så bra humhör just nu så lägger jag upp en tjusig bild på mig, Nella och Cissi från gymnasietiden.
Så här snygga var vi mest hela tiden har jag för mig..






 ida

Hejsan :)

Tänkte svara på din fråga om att åka som aupair til England!



Det är det bästa jag någonsin gjort!

Man lär sig så mycket om sig själv när man måste åka dit själv och träffa och bo i en ny familj man aldrig träffat förut. Engelskan blir också väldigt bra då man är tvungen att prata det hela tiden :)



Jag ångrar verkligen inte att jag åkte iväg då man lär känna så mycket nytt folk och får vänner som man aldrig skulle träffa innan om man inte skulle åka iväg.



Men jag ska inte ljuga, det kan vara väldigt jobbigt ibland då barn är väldigt envisa och ska testa en hela tiden så man måste vara ganska bestämd om man vill att de ska lyssna på en.

Sedan beror det ju också på barnen hur de är uppfostrade!



Men det är så värt att åka iväg!



Ett tips är om du ska åka iväg och när du har fått familj, fråga om det finns aupairer i närheten och fråga om du skulle kunna få deras mejl så du vet att du har någon att umgås med innan du åker dit. Annars kan det hända att man får hemlängtan!



Hoppas att du får en jättebra tid där i England om du bestämmer dig för att åka! :)



URL: http://idalarsen.blogg.se/


 Cecilia

Haha galet snygga vi är på bilden :D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?