Julen närmar sig
Publicerat den

Igår var det 3:e Advent och Julen böjar nu närma sig.. Alla julklappar är inhandlade vilket är otroligt härligt. I år är jag inte ute i sista sekund.
Det börjar även närma sig avresa till England. Jag måste fixa presenter till värdfamiljen kom jag på.. Det har jag ju inte gjort ännu. Undrar vad man ska hitta på?
Annars så tror jag inte att det händer så mycket den här veckan. Jag hade tänkt att köpa ett par nya jeans åt mig själv någon dag.
På fredag är det Julpysseldag hos farmor med alla hennes barnbarn! Det ska bli superskoj även om alla barnbarn utom Andreas är över 18. (Julpyssel blir man väl aldrig för gammal för!!!)

Nu är det snart dags för kvällsmat. Tyvärr så är fantasin dålig när det gäller att komma på olika maträtter så idag blir det hederlig husmanskost i form av Stuvade makaroner med falukorv.




 Emilia

Hej Sara!

Vad händer hos dig, ska du åka som aupair? berätta mer! :D



URL: http://emiliaviksell.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?