Julgodis och gran
Publicerat den

Idag har jag varit hos mamma och pappa. Vi bakade bland annat julgodis. Pappa och jag lagade knäck, Mathias och My lagade fudge och Mamma och Andreas gjorde vanilj/choklad kulor. Allting blev väldigt gott och alla fick lite ont i magen efter allt provsmakande av godiset.
Vi passade även på att pynta ihop julgranen. Mamma och pappa hade införskaffat en ny plastgran eftersom att dom inte kunde hitta julgransfoten till den gamla. Men när vi började packa upp alla lådor med julpynt så hittade vi julgransfoten till den gamla! Så typiskt. Det blev helt plötsligt en gran över och då sa mamma att jag och Patrik kunde få den gamla. Och då blev jag jätte glad! För det är ju granen som jag växt upp med så det var väl klart att jag ville ha den!

Mammas, Pappas och Andreas gran blev i alla fall mycket fin. Och det ska våran också bli!





Torsten blev mycket nöjd när julgranskulorna kom fram. Men efter all lek så måste man ju faktiskt vila lite..



 Cecilia

GOOOOOOD JUUUUUL!!! ;D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?