24 Januari
Publicerat den

Idag var jag ledig från jobbet. Så jag satte upp nya gardinstänger i vardagsrummet och så lagade jag våfflor till lunch. Det är ungefär det mest spännande som hänt idag. Jag var i ju för sig in till stan och hämtade mina löparskor. Just nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska ta en lakrits-pingvin... Dom är goda. Eller jag kanske ska ta fram lite falukorv ur frysen så man kan laga korvstroganoff ikväll. 

Här kommer i alla fall lite bilder på hur det ser ut i huset just nu.

Här är det nya köket. Det fattas en skåplucka men annars är det klart.








 Cecilia

Börjar nästan små hata dig för att du har det så fint. Speciellt köket! D:

Okej, näe, det skulle jag aldrig kunna. Men avis till tusen är jag. Fiskmås.



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?