15/6
Publicerat den

Idag åkte jag och Cissi till västerås! Vi hade mycket skoj. Vi började med att leta efter ett ställe att käka mat på, sedan bar det av ut på stan. Vi gick in på Indiska och jag upptäckte att jag ville ha allt som fanns i den butiken.
Sedan var jag tvungen att hitta en klänning eftersom att jag ska på bröllop nästa vecka. Tillslut så fann vi en superfin långklänning på VILA. Till den blev det matchande ögonskugga samt lite nagellack. Så nu är jag nästan redo. Det enda som fattas är någon form av sjal som man kan ha över axlarna.





Nu är jag helt slut i benen och jag börjar bli hungrig. Det är nog dags att fixa mat.
Ikväll blir det färskpotatis med grillad picnicbog, sallad och vitlökssås. Mumms.

Hej hopp!



 Cecilia

Du kommer bli super fin :D Kom ihåg att ta mycket bilder på det :D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?