17/3
Publicerat den

Nu är jag jätte trött. Att vara en hårt arbetande kvinna tär på en.. hehe.
Idag har det inte hänt något speciellt. Jag har jobbat som vanligt. Jag hade ingen matlåda med mig så jag fick beställa lunch på jobbet. Tyvärr så var det inte gott överhuvudtaget. Så jag åt inte så mycket vilket resulterade i att man blev hungrig ganska snabbt. Men när jag kom hem så hade min fantastiska Patrik lagat stuvade makaroner och korv. Han är bäst!
Just nu sitter jag i soffan och vilar ögonlocken lite då och då.. Det börjar nog bli dags att sova om man knappt kan vara vaken när man sitter vid datorn.

Nu blir det tantborste med en klutt tandkräm på.
God natt!



 Cecilia

Vad jobbigt med lunchen, är så frustrerande när man vill äta men det finns inget man gillar :P



Fanns mycket intressant på länken du skicka mig... bara jag som inte fattar var stället ligger? Haha, har så underbar koll på Sverige.

Vi borde kanske träffas någon dag så kan vi ju sitta och kolla lite mer på sånt..... och fika :] hohoho



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?