Jag är dålig på att blogga, minsann!
Publicerat den

Jag måste säga att jag har blivit dålig på att blogga. Om jag ska vara ärlig så har jag nog aldrig varit en hejjare på att blogga..  Men här kommer i alla fall ett inlägg.

Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta. Mycket har säkert hänt sedan sist. Bland annat så har jag fått jobbat väldigt mycket de senaste veckorna. (på det stället där jag har varit vikarie sedan 2008) Vilket förstås är bra.
Nu är det äntligen helg också! Det betyder att man får vila upp sig till kommande vecka av hårt arbetande :P

I mogon kommer lillebror Andreas. Mamma ska på tjejmiddag och pappa är i Italien med jobbet, så han ska sova över hos oss. Det ska bli riktigt kul. Det var längesen vi umgicks. Det blir förstås godis, läsk och melodifestival-final. Det blir säkert en hel del Wii-spelande och kanske ett och annat x-box spel också.

Nu ska jag och Patrik titta på "Ensam hemma" :D
Jag insisterade på att vi skulle se på den. Om jag minns rätt så var den rätt så kul..



Andreas i sommras. Sista gången vi badade i farmors pool. Sorgligt.
I sommar får man bada hemma hos oss i stället! :)








 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?