Snart far vi..
Publicerat den

Nu är det inte långt kvar. Imorgon går flygplanet till Italien. Det ska bli så härligt!
Så ikväll blir det stressigt. Jag har nämligen inte packat klart. Panik-tvättade de sista kläderna som jag skulle ha med mig igår. Så vi får verkligen hoppas att tvätten har hunnit torka innan det är dags att slänga ner den i väskan.
Sen måste jag damsuga och torka golven. Det är mycket trevligare att komma hem när det är rent och snyggt. Vi måste dessutom gå och lägga oss ganska tidigt. Vi måste åka hemifrån kl 04:00 i morgonbitti. Så vi får väl se hur mycket som hinns med ikväll.
Jag måste komma ihåg att ta med kameran också! Och laddaren till kameran och telefonen.. Måste skriva en checklista tror jag..

Ha det bra så länge! Hej hopp :)





 Emilia

hehe, de låter väldigt trevligt. Det är svårt att veta vad man vill bli. Jag hade egentligen inte heller bestämt mig. Eller har jag deet?

Jo, men jag vill bli specialpedagog så måste bli lärare i botten. Vad har du tänkt att plugga? ;) något du är mer sugen på?



Jag trivs jättebra, har en super bra klass, andra terminen är snart slut, så jag har tre år kvar. :/ men det känns ju okej, jag jobbar ju samtidigt så slipper ta lån iaf!



URL: http://emiliaviksell.blogg.se/


 Cecilia

Ha det så underbart nu kvinna! Glöm inte min sten ;D



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?