Sommrigt värre
Publicerat den

Idag har jag träffat Cissi. Först käkade vi lunch på café Canto, sen gick vi vidare upp på stan för att kolla vad som fanns i butikerna. Vi hittade bland annat en bikini och en klänning med bananer på. Jag skulle väldigt gärna vilja ha klänningen. Den var kul och samtidig fin.
Sen var vi ner en sväng till hamnen. Det var jätte mysigt. Det kändes verkligen som sommar när man satt vid å-kanten. Det som var mindre mysigt var de hundratusen spindlar som bodde precis brevid där vi satt. Fiskmåsarna som nästan bajsade i våra huvuden var inte heller så mysigt. Men annars har det varit en helt fantastisk dag! :D

Imorgon ska Patrik och jag hämta en båt! :D Sen blir det bara till att lista ut vilken båtplats som är våran :P


En bild på söta-sommar-Cissi får avsluta detta blogginlägg :)



 Cecilia

Tack för en fin dag kvinna! :D Tycker låter som en jättebra idé, måste komma över och våldgästa lite.



Grisar gillar inte pärlor. Dom vill ha kola.



URL: http://ivitaskor.blogg.se/


 Emilia

Jaså, vad roligt! Hur länge ska du jobba där? Har du tänkt börja plugga något?

Med mig är det bara bra, det är ganska mycket nu i skolan, men snart är det sommarlov då väntas massor med jobb :) Länge sedan jag såg dig, måste ta en återträff med klassen snart tycker jag. Hur är allt med dig?



URL: http://emiliaviksell.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?