En dag på stan med Cecilia
Publicerat den

Man kanske kan lista ut genom rubriken vad jag har gjort idag. Men jag tar det en gång till ifall det är någon som har missat hur rubriken lyder. Jag har haft en dag på stan med bästa Cecilia! Och det har som vanligt varit superkul. Den kvinnan är rolig! Och jag kommer sakna min vän så otroligt mycket när jag far till England (precis som jag kommer sakna pojkvän och familj)! Det är tur att det är nära till dom brittiska öarna. Och det är tur att det finns skype!

Jag hittade förövrigt denna supermysiga kofta på lindex. Det kommer vara min vinterfavorit. Om det nu blir någon vinter. Annars får den vara det ändå.




 Cecilia

Nu har jag berättat för alla här hemma vilken bra familj du kommer hamna hos :P



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?