En smula julstämmning
Publicerat den

Igår var det första advent. Och i år är faktiskt julgardinerna redan uppe! Förra året tror jag inte ens att vi hade nån jul här hemma. Patrik och jag flyttade ju hit för ett år sedan och då bodde vi i stort sett i kartonger så vi orkade inte riktigt fixa med en massa julpynt och grejjer. Det enda som fattas nu i julpyntsväg är gardiner till köket samt julstjärnorna. Jag har ingen aning om vart dom har tagit vägen. Jobbigt om man måste köpa nya.. Jag får försöka leta lite till.
Jag griljerade även min första julskinka igår! :D Så imorse blev det en hederlig julknäckemacka med julskinka och senap. MUMMA! Jag ska äta julskinka varje dag! Älskar julskinka!
Det blev lite pepparkaksbak också. Men bara hälften av degen. Resten ska jag fortsätta med idag.

Så idag blir det Jul-Mys-Dag med mig själv. Pepparkaksbak, en till julskinkemacka kanske och min favorit julfilm "Home Alone" :D




 Cecilia

Mysig bild :)



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?