En värmande kopp te
Publicerat den

Idag började dagen med en tallrik tomtegröt och en knäckemacka med julskinka på. Det var gott. Lite senare blev det en frisk promenad i det soliga vädret. Men det var inte så härligt som det låter eftersom att det typ blåste storm ute.
Senare på dagen for jag in till stan för att möta upp Patrik efter jobbet. Han sulle klippa sig och sen skulle vi titta efter en varmare jacka åt honom. Dom hade rea på fridolf så det slutade med att han fick med sig två fina jackor med sig hem. En vinter och en höst/vår jacka.
Jag fick även två nya BH:ar från Lindex. Super! Jag behövde verkligen nya.

Annars så har det varit en lugn och fridfull dag.
Imorgon ska jag förresten prova Zumba framför tv'n. Det lär bli roligt för de grannar som går förbi vårat hus. Jag har en känsla av att jag kommer att stå och skratta åt mig själv jag med.
Hoppas det blir kul.

Nu ska jag ta mig en värmande kopp te och en kamel-pepparkaka!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?