Hockey Hockey
Publicerat den

Idag har jag, Patrik, Pappa, Mamma, Andreas, Mathias och My varit och tittat på när Djurgården när dom mötte Timrå. Det blev vinst med 3-0 för Djurgården. Super!
Pappa fick hockey-biljetter av Mathias och My i födelsedagspresent och då bestämde vi oss alla för att följa med. Det är verkligen superkul att gå och titta på det live! Det är roligt med hockey i TV-rutan också men det är roligare att vara där när det händer :P Det blir en annan sorts stämmning.

Annars så har det inte hänt så himla mycket i helgen. Igår var det fredag och då tittade vi på Idol. Jag förstår inte varför vi gör det egentligen för jag tycker bara att det är audition-turnen som är rolig. Men så var det i alla fall. Vi åt även en bit mat. Det brukar man ju göra nämligen..

Imorgon är det söndag och då vet jag inte riktigt vad som väntar. Vi skulle behöva plocka upp våran båt som fortfarande ligger kvar vid bryggan. Som ni säkert har märkt så är det inte båtväder ute länge.

Jag avslutar inlägget med en suddig hockey-bild som är tagen med mobilen (Det är just därför som den är suddig..)







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?