Nikon D3100
Publicerat den

Hej hej!
Jag har varit jätte dålig på att uppdatera bloggen på senaste tiden. Och nu måste jag ju verkligen uppdatera eftersom att jag har en ny kamera! En Nikon D3100. Superkul! Jag måste ju ha en bra kamera när jag ska ut i världen på äventyr. Förhoppningsvis så kommer jag bli bra på att fotografera också, hehe. Måste bara hitta lite inspiration och framförallt så måste jag lära mig hur kameran fungerar. Det sägs ju att man blir bättre ju mer man övar.. Så vi får hoppas på det helt enkelt.

(Internetbild)


(Egena bilder på min nya kamera. Tagna med Samsung WB2000)




Imorgon fyller min lilla pappa 42 år :) Så igår for jag iväg till Erikslunds shoppingcentrum för att inhandla en present, helt på egen hand. Ibland tycker jag faktiskt om att gå i affärer själv. Då kan man ta det lugnt och titta in i precis vilken butik man vill. Men det kändes dock lite konstigt att äta lunch själv. Jag visste inte riktigt vart jag skulle fästa blicken. Om man åker med en vän så faller det sig ju naturligt att man tittar på varandra.. Men men, det gick bra i alla fall.
Jag hittade en present till pappa och så hittade jag ett par jeans till mig själv för 199 kronor på Cubus. Super! Dessutom så hade dom rea på pippi-tröjor på gina tricot. 99 Kronor! Jag har velat haft en sådan en hur länge som helst.




Imorgon när pappa ska firas så ska jag komma ihåg att ta med kameran. Så alla kan få se min supersnygga skläkt :D haha!
Nu börjar det snart bli dags för kvällsmat. Ikväll blir det suvade makaroner med antingen korv eller köttfärslimpa. Vi får se hur det hela slutar.

Avslutar med en bild som är tagen vid Patriks pärons brygga.
(Alla bilder kommer från och med nu vara tagna med min Nikon D3100 om inget annat anges)




 Cecilia

Är så fruktansvärt avis på dig och din nya kamera! :D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?