Träff med Cecilia + Mormors och Morfars gård
Publicerat den

Idag träffade jag min kära vän Cecilia. Vi började med att ta en lunch på Café Magnifik. Det var gott och det var alledels lagom mycket mat, man blev liksom inte övermätt.
Sedan gick vi vidare på stan för att kika på vad affärerna hade att erbjuda. Jag såg massor med fina saker som jag kan önska mig i julklapp. Något som jag verkligen behöver är ett par nya skor. Gärna varma dessutom. Sulorna på mina nuvarande skor är en aning slitna, det rinner liksom in vatten i skon om det regnar. Inte bra.
Vi hade mycket trevligt som vanligt. Det är alltid kul att få vara lite onormal ibland :)


Just nu sitter jag och kollar igenom gamla bilder på datorn och försöker redigera endel av dem i photoshop. Jag hittade bilder på mormors och morfars gård och det är svårt att inte bli nostalgisk. Det finns så mycket minnen. Känns lite sorgligt att gården inte längre finns kvar i släkten. Jag försökte få bilderna att se lite gamla ut. Tycker faktiskt att det blev okej. Jag är ju nybörjare när det gäller photoshop så jag är nöjd.







Bilderna är tagna med Samsung WB2000.





 Anna

Så mysiga bilder! Vad kul att du gilla fototipset. Stor kram!



URL: http://madeinjapan.nu





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?