Vart är snön?
Publicerat den

Jag längtar så sjukt mycket efter snö. Jag tycker att det är dags för vinter nu. Det känns ju inte som att det är den 1:a advent på söndag direkt. Men jag ska försöka få till julkänslan ändå. På lördag tänkte jag byta till julgardiner och även baka lussebullar och pepparkakor. Jag skulle hemskt gärna vilja baka lite julgodis också. Fudge och knäck. Men vi får se hur det blir med den saken.
Just nu sitter jag framför brasan. MYSIGT! Och jag har lyckats starta den helt skälv, trots att veden var blöt! Helt otroligt.

Snart kommer Patrik hem med thaimat! :D


Bild på vårat hus från förra året. Nu längtar jag ännu mera efter snö!!!



 Cecilia

SV:Ja eller hur. Snö är ju faktiskt ett måste när det är jul. Vi får se till att boka in ett "utifall om det inte börjar snöa träff" så får vi göra en snödans! :D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?