Igår skulle vi fika men det blev lunch istället!
Publicerat den

Igår träffade jag den förtjusande Cecilia! Vi hade tänkt att vi skulle fira att hon fyllt 22 med en liten kakbit eller liknande. Men när Cissi och jag bestämmer oss för att vi ska fika så slutar det nästan alltid med att vi äter lunch istället. Och så blev det även den här dagen. Det blev en klassisk buffé på Amazing Thai. Alltid lika gott och man blir alltid lika mätt.
När vi ätit klart rullade vi vidare till butikerna. Och som vanligt så blev det ungefär 3 besök till H&M :P  Vi hann även med några vändor till Lindex och Åhlens också. Vi luktade på en herrans massa parfymer inne på Åhlens och jag kom fram till att jag vill ha en ny. Vilken tur att jag är fattig så att jag inte kan lägga pengar på sånt :P Hehe. Det blev i alla fall en mascara. Det behövde jag verkligen en ny. Det är nämligen lite svårt att måla fransarna med en mascara som är slut.. Nu svammlar jag bara om en massa onödigt. Jag tror det är dags att sova.

Hejs Svejs!






 Cecilia

Tack för en jättemysig dag! Vi borde nästan få saker grattis från H&M för att vi är där så ofta :D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?