Tisdag 6/9
Publicerat den

Hmm.. Vad har hänt idag då? Inte så mycket faktiskt.
Imorse var jag ut och sprang och efter det blev det en fullkornsmacka till frukost. Tyvärr hade vi inget roligt pålägg hemma så det blev bara smör. Det blev lite torrt.

Sen har jag talat i telefon med min gamla lärare och kollega Vivianne Lötvik. Hon jobbar som biträdande rektor på Gröna Dalen i Bålstad nu. Så imorgon ska jag åka dit och göra ett besök :) Hoppas på jobb! :D

Just nu har jag tagit mig en kopp te i soffan. Härligt. Snart är det dags att laga middag. Det blir korvstroganoff med ris. Inte så jätte spektakulärt kanske. Men vi har en herrans massa falukorv i kylskåpet och nåt måste man ju göra med den :P Hehe.

Snart kommer min blogg att ändra utseende också :) Det är vackra Cecilia som ska hjälpa mig i vanlig ordning. Hon kan allt! :D

Hej så länge!

Te i min Eddie Izzard-mugg :D






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?