Bowling med Mamma och Lillebror
Publicerat den

Idag har jag firat lite sportlov med min mamma och minsta lillebror. Först var vi ner till idrottshuset och bowlade. Det var superkul! Det var säkert 100 år sedan jag bowlade sist, men jag lyckades vinna i alla fall! Det var nog mest bara tur för i själva verket hade jag ingen aning om vad jag höll på med. Jag lyckades få ovanligt många strikes, och jag får alldrig strikes när jag bowlar. Vi hade i alla fall mycket trevligt.
Efter bowling-matchen begav vi oss ner på stan för att fika på Tant Greddelin och det var förstås gudomligt gott som vanligt! Jag tog den gamla hederliga chokladtårtan med grädde, Andreas tog blåbärspaj med vaniljsås och grädde och mamma tog en semla. Det var mysigt. När vi hade fikat klart gick vi till butikerna och kikade runt. Andreas hittade en jätte fin långärmad tröja.
Hur som helst så har det varit en jättre mysig dag! Och i morgon ska jag och Andreas åka tåg till mormor, det ska också bli kul! Då ska jag ta med riktiga systemkameran så det blir bra bilder. Idag hade jag bara med mig den lilla kompakta kameran så bilderna blev tyvärr suddiga, men jag la till lite "gammeldags"-effekt på bilderna med förhoppningen om att det skulle se ut som att jag ville att bilderna faktiskt skulle vara suddiga från början, hehe.



 Cecilia

Sv: Näe, mandelmassa är blaj. Jordgubbar är tusen gången bättre :P

Aargh, jag vill också bowla, har inte gjort det på evigheter! D: Vi får åka och göra det någon gång!



URL: http://ivitaskor.blogg.se/


 Cecilia

SV: Ja nu är det inte isens fel, bara min lathet :P

Vi får väl kanske mötas upp vid spåren i Gånsta om 2-3 veckor och ta en testrunda tillsammans :P På 5km, om jag ens orkar det haha



URL: http://ivitaskor.blogg.se/


 Anonym

Lycka till med jobbet min dotter, det är du värd kramar till 1000 ä va fa. 2000 och lite till



URL:


 Anonym

från pappan



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?