Fredagsmys!
Publicerat den

Idag är det fredag!!! Och det innebär Fredagsmys!! Patrik och jag har börjat med att bara äta "onyttigt" en dag i veckan, varannan vecka. Och nu är det äntligen dags! Så ikväll blir det pizza, godis och coca cola.. Onyttigt så det står härliga till..
Dessutom så ska vi titta på Super Bowl! Super Bowl avgjordes egentligen i söndags, men eftersom att matchen började klockan 12 på natten så kunde vi inte titta på den.. Det hade varit lite jobbigt för Patrik att jobba dagen efter i så fall, hehe.
Så denna vecka har vi undvikit alla nyheter för att inte veta vem som vann! (precis som dom gör i How i met your mother-serien. Det var därifrån vi fick idén till Super Bowl-Fredag.. Töntiga som vi är, hoho)
Så nu måste jag bestämma mig för vilken pizza jag vill ha. Det är svårt! Jag får alltid sådan beslutsångest!
Hur som helst så hoppas jag att alla får en trevlig helg.
Min fina kamera! Imorgon ska jag ut och fotografera med den har jag bestämt!



 Cecilia

Tänkte också kolla men orka inte. Tycker att sporten är kul men det bästa är att killarna får så söta rumpor i dom där byxorna ;D hahaha



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?