Högskoleprovet
Publicerat den

Nu är jag anmäld till högskoleprovet! Så den 31 Mars blir det en lång och härlig dag med stress och press, hohoho! Nej då, det ska faktiskt bli kul. Jag saknar att få gå i skolan så det ska bli kul att få komma tillbaka till gymnasiet även om det bara är för en dag. Men jag är lite nervös, i höstas så ändrade dom ju på högskoleprovet så att det innehåller mer matte.. Jag har i alla fall pluggat en massa med hjälp av högskoleprovs-boken, så vi får hålla tummarna att det hjälper.

Vi åt förövigt en oerhört god middag idag.. Kassler-och fruktgryta med curry! Mumms!



 Cecilia

Sv: Ja det är ganska najs att ha kommit igång lite.

Vi får testa göra egen någon gång :D

Önskar jag hade orken till att göra högskoleprovet, men jag är nog ganska lat :P



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?