I morgon börjar allvaret
Publicerat den

I morgon börjar jag på mitt nya jobb. Det ska bli jätte roligt och samtidigt lite läskigt. Jag tycker inte om första dagen på ett nytt jobb. Man känner sig vilsen. Men förhoppningsvis så kommer allt gå bra. Jag hoppas att barnen och övrig personal på förskolan är snälla.

I går var jag lite uttråkad så jag åkte med min mamma, pappa och lillebror Andreas till Erikslund i Västerås. Jag kände för att kika runt lite i affärer. Och när jag stod i en provhytt på JC så såg jag att jag såg ut som en katastrof i håret. Jag hatar provhytter! Man ser verkligen var enda liten skavank man har i det där hemska provhytts-ljuset!
Lite impulsivt så begav vi oss till frisersalongen på erikslund och frågade min kusin Emma som jobbar där om hon hade någon klipptid över, och det hade hon! Så jag fick en klippning och lite hårprodukter av min snälla mamma. Så nu gott folk, har jag lugg igen!
Jag såg nu att jag ser ut som en rumpnisse i ansiktet! Haha



 Cecilia

Lycka till idag :D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?