Jag är en hundvakt
Publicerat den

Idag har jag inte gjort mycket alls. Det har varit en väldigt lugn och trevlig dag. Vid ett-tiden blev jag upphämtad av Patriks päron som skjutsade över mig hem till dom. Jag ska nämligen vara hundvakt åt Zesar. Patriks mamma fyller nämligen 60 idag så dom skulle åka iväg någonstans för att fira.
Så jag har bara varit ute och promenerat med hunden och så har jag fotograferat en massa. Det har ju varit otroligt fint väder idag. Härligt!
Och nu ska jag alldeles strax laga tacos! Det är ju alla hjärtans dag så ikväll blir det lite godare mat, hehe. Patrik och jag har bestämt att vi ska fira lite mer ordentligt på fredag med middag på restaurang och bio. Det ska bli supermysigt!
När Patrik kom hem från jobbet så fick jag den här gulliga chokladasken. Han är så snäll. Puss på dig Patrik! <3



 Karin Sandberg

Kram från mamma och pappa & Lillbror



URL:


 Karin Sandberg



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?