Jobb jobbeli jobb
Publicerat den

Jag har varit dålig på att uppdatera här på bloggen de senaste dagarna.. Men å andra sidan så har mina dagar varit rätt så händelsefattiga så det känns inte riktigt som att jag har så mycket att skriva om..
Men jag har i alla fall en rolig sak att berätta och det är att jag har fått en 2 månaders vikariat på en förskola! Så på måndag börjar jag, och det är heltid så det känns jätte roligt! Så jag hoppas att det finns möjligheter för mig att vara kvar när vikariatet går ut.

Idag har bilen fått nya däck också, så nu ska den bara besiktas och sen så får jag köra med den igen. Äntligen!
Så på torsdag ska jag hälsa på mormor, men jag har inte bestämt om jag ska åka bil eller tåg. Det blir nog förmodligen tåg.. Det var länge sedan jag åkte tåg faktiskt. Andreas ska nog följa med också, han har ju sportlov.
Då ska jag ta med mig kameran också så jag kan ta lite kort på Köping!
Jag fick även veta att pappa hade blivit påkörd av en annan bil i eftermiddags. Så det var inge roligt..Jag blev jätte orolig men enligt mamma så mår han efter omstänigheterna bra.
Kram på dig lilla pappa <3



 Cecilia

Vad kul med jobbet :D Var är det någonstans?

Och tråkigt med pappan, tur att han inte verkar skadad... båda glada och tråkiga nyheter.



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?