Bokförsäljning
Publicerat den

Idag åkte jag bussen in till Enköping för första gången på länge. Det var trevligt faktiskt. Det är rätt skönt att bara kunna sitta där och koppla bort allt och lyssna på musik. Dessutom så behövde jag bara betala 24 kronor istället för 45 eftersom att busschauffören trodde att jag var ett barn! Eller han kanske trodde att jag var ungdom men han sa i alla fall "Barn?" och sen så knappade han in 24 kronor innan jag ens hade hunnit svara.. Så det var ju snällt.

Jag mötte i alla fall upp Cissi! Det var awsome som vanligt! Vi hade bestämt att vi skulle gå till komvux för att sälja våra gamla böcker. Jag lyckades sälja 3 av 5 så jag är oerhört nöjd. Så om det är någon som behöver en rättskunskapsbok eller en bok om affärsjuridik så är det bara att slänga in en kommentar.. Det var nämligen dom två böckerna som blev kvar.

Efter försäljningen så begav vi oss ner på stan för att äta lite lunch och eftersom att både jag och Cissi har bestämt oss för att vara hurtiga och nyttiga så blev det en ceasar-sallad på Sallad och Sånt. Det var faktiskt mycket gott och det var härligt att vara lagom mätt när man lämnade bordet istället för megamätt.

Nu blir det Handbolls EM. Sverige-Serbien.

Avslutar med en bild på coola Cissi!



 Cecilia

Haha, bästa mupp bilden ever! :D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?