Första arbetsdagen!
Publicerat den

Idag var det min första arbetsdag.
Jag gick upp klockan 6 i morse för att vänta på att barnet skulle vakna. Mamman och Pappan lämnade huset vid sju på morgonen. Så mellan klockan 7 och 9 var mina första timmar. Vi åt frukost och sen så lekte vi tills Nannyn kom för att ta över under dagen.
Nannyn slutade kl 15:30 och då tog jag över tills mamman kom hem. 
Barnet är i alla fall oerhört snäll. Han grinar lite ibland eftersom att han håller på att få tänder. Men då är det bara att göra en ful grimars och så skrattar han.

Utöver mina få arbetstimmar så har jag varit runt och kikat lite i centrum idag. Det kändes lite svårt att hitta hem. Allt såg likadant ut.
Jag köpte jag mig en kalender för £1. Det är typ 11 kronor, så det var rätt så billigt :P Dessutom så åt jag lunch på subway. Så nu vet ni det.

Så det har varit en rätt så bra dag. Morgondagen ser ungefär likadan ut. Fast istället för att vandra runt i stan ska jag till gymmet och kika lite. Vi skulle bestämma en introduktions-dag.

Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige!




 Lill bror ;D snickarn inte Vaktmästaren ;))

Kul och höra syster min ;D!

Vi kanske kan ta en Skype stund imorgon kväll :))?

Kram <3



URL:


 Karin Sandberg

Roligt att Isak har svensk humor dina grimaser har alltid gott hem. Lycka till med morgondagens bestyr .Hoppas besöket på gymmet kommer att kännas bra. vi vet vart vårat gym ligger men det hjälper visst inte. Sov så gott. Kram Mamma & pappa<3



URL:


 Karin Sandberg



URL:


 Cecilia

Skönt att se att det kändes bättre idag :)



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?