Första dagen i England
Publicerat den

Och idag har varit den jobbigaste dagen någonsin! Så enormt mycket tårar! Jätte jobbigt. Flygningen gick i alla fall bättre än vad jag trodde. Värdfamiljen hämtade upp mig och vi åkte hem till deras hus i Chippenham. Det är rätt så mysigt inomhus, men oerhört kallt. Det känns som om fönstret står på vid gavel här där jag sitter. Familjen verkar i alla fall snäll. Det kommer nog bli bra. Men jag har fortfarande en obehagskänsla i magen.. Hoppas den går över snart. Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, för nu blir det tydligen middag på puben som ligger bredvid. Hej hopp så länge.



 Karin Sandberg

Du har varit jätte strong som har genomfört detta,

Du kommer att klara av vad som helst efter detta!

Kallt brukar ni ha i huset men det kanske är drag på ett annat sätt.Det har varit tårar här också,ska du veta.Vi är mycket stolta över vår DOTTER kom ihåg det.

Tusen och åter tusen kramar från oss till dig, Mamma & Pappa och Andreas / God Natt.



URL:


 Bian

God Morgon Hoppas att du sovit gott, kram pappa



URL:


 Cecilia

Den känslan försvinner snart. Tänk bara på allt awesome du kommer att vara med om! :D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/


 Andreas

Hej syster! Hoppas att du kunnat sovit gott första natten på slottet i England jag saknar dig men jag tycker att du är stark och modig som vågar göra detta. Jag tror att du har ont i magen för att du är nervös men ta det bara lugnt så kommer allt att gå över. Det är jag bombis på och du är så stark så det kommer att gå lätt för dej bara tro på dig själv.

God natt och sov gott syster kram Andreas:)



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?