Härliga Vinter Tisdag!
Publicerat den

Idag har det inte hänt så mycket förutom att Mockfjärds har varit hemma hos oss och kollat på våra fönster. Vi skulle verkligen behöva få dom utbytta. Dom är inte ett dugg täta. När man står i närheten av ett fönster så känns det som att det blåser storm, och om man eldar så försvinner värmen nästan på en gång.. Nu när det är så kallt så kan det ju vara trevligt om värmen stannar kvar inomhus så att man slipper frysa om fossingarna.. Så vi har i alla fall fått ett prisförslag så nu ska vi bara fundera lite. Fråga pappa om råd också, för han är nog lite bättre på det där med fönster än vad vi är.

Annars så har jag varit ute på långpromenad i det vackra vintervädret! Det är faktiskt inte så dumt med vinter. Och idag var det så där härligt frostigt! Ni vet när det blir som snöstjärnor på alla träd och buskar. Då är det mysigt tycker jag. Så jag passade även på att låna Patriks 35 millimeters objektiv och fotade lite. Jag älskar verkligen hur bilderna blir med ett fast obejtiv. Jag skulle vilja ha mitt eget men jag skulle istället vilja ha det som är lite större, 50mm.

Imorgon ska jag faktiskt få komma till pappas jobb och hjälpa honom med lite papper. Det ska bli kul. Men jag har lite ont i magen.. Jag vet inte vad som väntar. Hoppas folk är snälla på hans jobb, hehe.

Nu ska jag ta och förbereda mig mentalt inför morgondagen. Hej hej hej så länge!

Bild från dagens promenad



 Cecilia

Galet fin bild, älskar såna där bilder :D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?