Hej allesammans!
Publicerat den

Nu är dag två här.. Och allt är konstigt. Jag får ingen information om någonting fast jag frågar. Det enda jag vet är att jag idag ska till gå till gymmet och skriva på papper så jag kan få ett gymkort.

Ni får ursäkta att jag verkar negativt inställd, men det här känns inte bra.. Jag har fått en helt annan uppfattning om familjen än den jag hade när jag skypade med dom första gången.. Jag ska ge det en månad till att börja med! Så får vi se hur det känns sen. Det tar väl kanske ett tag innan man kommer in i det hela.. Men det hade varit skönt om man kunde få lite mer info, hehe. Jag får väl vara ihärdigare när jag frågar antar jag..

Och jag är så jäkla kass på engelska! Jag stammar och pratar svengelska! Igår när dom pratade med mig så svarade jag "jaha" och "se där ja"!! Är jag dum eller!?

Det finns inte en enda spegel i huset förresten!Så jag undrar hur jag ser ut idag. Det var svårt att sminka sig och fixa håret. Haha.

Nu ska vi strax iväg och göra ärenden mamman, barnet och jag.. Jag vet fortfarande inte riktigt vad för ärenden men det visar sig. Vi ska till gymmet i alla fall. Så mycket vet jag..

Tack för kommentarerna förresten! Kram på er!



 Karin Sandberg

Hej! gumman .

Allt är så nytt & omtumlande både för dej & familjen.

Jag tror de förstår om du svara lite svengelska nu i början allt kommer att rätta till sig ska du se . Du får väl gå & köpa dej en spegel till ditt nya rum om de inte skaffar en . Hoppas du kan sova gott denna natt . Vi ses på bloggen i morgon. Kram kram Mamzen



URL:


 Cecilia

Jag tror att din mamma har rätt. Mycket är nytt både för dig och dom. Och svengelska är coolt ;P

Har skaffat skype nu, så om du vill prata av dig eller nåt så säg bara till :)



URL: http://ivitaskor.blogg.se/


 Farmor Gittan

Hej! Jag har läst igenom din blogg och jag tycker det är intressant och du är verkligen inte kass på engelska och du kan nog mer än vad du tror, bara lita på dig själv så klarar du allt, gallant.

Många kramar Farmor Gittan:)



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?