Klipp klipp
Publicerat den

Idag åkte jag till Lillkyrka för att hälsa på min vän Cecilia. Vi hade bestämt att hon skulle få klippa mitt hår lite eftersom att topparna var så slitna. Väldigt snällt av henne tycker jag. Det hade varit roligare om vi kapade av mitt hår med rakapparat bara för att få se folks reaktioner.. Men både jag och Cissi kom fram till att det var nog bäst om vi bara tog topparna..

 

Cissi hade även varit duktig och bakat kolakakor. Dom var supergoda! Så det blev en mini-fika med te, kolakakor och vindruvor som jag köpte med mig från coop. Jag blev så sugen på vindruvor så jag var tvungen att svänga in i matbutiken en snabbis innan jag for ut till Lillkyrka.

 

 


Nu ska jag laga lasagne!

 




 Cecilia

Diggar att du skrev "före" och "efter" på brödrosten :D



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?