Tisdag 17 Januari
Publicerat den

Idag har jag ringt runt till en massa matbutiker i Enköping och Stängnäs och frågat om dom söker personal.. Men INGEN verkar söka personal.. Men dom flesta sa att jag skulle komma förbi med ett CV i alla fall. Man vet ju aldrig, det kan ju faktiskt dyka upp jobb.. Imorgon ska jag försöka ringa runt till fler företag hade jag tänkt.
Annars så har det inte hänt så mycket idag, förrutom att mina bihålor har irriterat mig så sjukt mycket! Hela min vänstra ansiktshalva känns helt bortdomnad. Jag ringde husläkaren och dom sa att så länge jag inte hade feber så ska det gå över av sig självt. Men jag börjar bli lite trött på att vara förkyld nu.. Är nämligen inne på tredje veckan. Jag får hoppas att det känns bättre i morgon.

Jag har även tvättat lite mer idag. Så snart är allt jag hade med mig till England tvättat. HÄRLIGT! Även om inte allt var använt så kände jag att jag var tvungen att tvätta allt. Det luktade ju liksom inte "hemma" om kläderna längre, hehe.

För övrigt så längtar jag efter våren!!! Jag vill vakna till fågelkvitter på morgonen! Men vi får nog vänta med våren ett tag antar jag. Men om det nu ska vara vinter så tycker jag faktiskt att det ska vara lite mer snö. Jag vill göra en snögubbe! Det var så länge sedan..

Imorgon ska jag nog boka en klipptid. Behöver kapa håret lite.




 Cecilia

vill också ha vår! Ha tunnare jackor och tygskor :D

Härlig bild förresten :)



URL: http://ivitaskor.blogg.se/


 Emilia

De söker på Ica västerhallen. Två timvikarier ville de ha :) sök!



URL: http://emiliaviksell.blogg.se/


 Karin Sandberg

underbar bild. Sök bara sök



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?