Dags att uppdatera bloggen?
Publicerat den

Nu måste jag verkligen skärpa mig.. Jag insåg att det är lite mer än tre veckor sedan jag skrev något här i bloggen. Dåligt av mig.
Hur som helst så lever jag för dom som undrar! Jag trivs superbra på mitt nya jobb. Det har varit en herrans massa intryck att ta in och massa namn och rutiner att lära sig, så jag har somnat nästan på en gång när jag kommit hem! Så jag har helt enkelt varit för trött för att uppdatera bloggen! Men jag lovar att jag ska bli bättre.
I morgon och på torsdag ska jag sova hemma hos mamma och pappa. Patrik ska nämligen åka på tjänsteresa och då vill jag inte sitta hemma själv och uggla.
På torsdagkväll ska jag även bowla och äta middag med mitt nya jobb. Det ska bli superkul!
Jag har förresten beställt en ny Iphone 4s! :D Hohoho!



 Cecilia

Vad bra att det nya jobbet går bra :D

Avis på telefonen, Jesper har också precis skaffat en sån, sitter jämt och pillar på den haha :P



URL: http://ivitaskor.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?